رئیس فدارسیون وزنه برداری کشور در زاهدان :

از مربیان برجسته و با استعداد وزنه برداری سیستان و بلوچستان در تیم های ملی استفاده خواهیم کرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۸۸۲۱۸
از مربیان برجسته و با استعداد وزنه برداری سیستان و بلوچستان در تیم های ملی استفاده خواهیم کرد
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور گفت : با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت وزنه‌برداری شاهد پیشرفت ورزشکاران چه در بخش آقایان و بانوان در سطح کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در مجمع سالیانه هیات وزنه برداری استان سیستان و بلوچستان رشد و پیشرفت وزنه‌برداری در استان سیستان و بلوچستان را بسیار خوب خواند و گفت: الحمدالله شاهد هستیم با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت وزنه‌برداری شاهد پیشرفت ورزشکاران چه در بخش آقایان و بانوان در سطح کشور هستیم.

وی در خصوص شاخص ها و شرایط حضور مربیان استانی در تیم ملی گفت: با عملکرد و پیشرفت خوب ورزشکاران سیستان و بلوچستان در دو بخش بانوان و آقایان و همچنین به عضویت درآمدن این قهرمانان به تیم ملی ایران در آینده نزدیک از مربیان این ورزشکاران برای همراهی آنها در تیم ملی و اعزام به مسابقات بین المللی استفاده خواهیم کرد.

وی اعلام آمادگی کرد که هر نوع کلاس آموزش مربیگری برای بانوان و آقایان که در استان برگزار شود، علاوه بر اعزام مدرس تمام هزینه ها توسط فدارسیون  پرداخت خواهد شد. همچنین تخصیص تجهیزات وزنه‌برداری به ورزشکاران با استعداد این استان در بخش آقایان و بانوان را فدراسیون وزنه‌برداری مساعدت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور افزود: سیستان و بلوچستان در رشته وزنه برداری طرح استعدادیابی را بخوبی اجرا کرده است، چراکه که هم اکنون در بدنه تیم ملی ورزشکاران خانم و آقا از سیستان و بلوچستان وجود دارند و این نشان از نگاه ویژه و مدیریت مدیرکل توانمند ورزش و جوانان استان می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن اهمیت خواندن رشته المپیکی وزنه برداری برای استان، اظهار داشت: طرح استعدادیابی از ورزشکاران مستعد سیستان و بلوچستان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته و با تلاش های هیات استان و مربیان برجسته، شاهد حضور وزنه برداران این خطه در دو بخش بانوان و آقایان در اردوی تیم ملی هستیم.

ادهم کرد در ادامه افزود: حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در زاهدان، نشان از نگاه ویژه این فدارسیون به رشته وزنه برداری در استان است. از اینرو درخواست داریم از 10 درصد ارزش افزوده که فدراسیون هر سال به هیئت های استان ها کمک می کند، سال 97 این اعتبار کامل به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد تا شاهد وضعیت رو به رشد وزنه‌برداری در سطح استان باشیم.

 وی همچنین در خصوص میزبانی مسابقات جوانان قهرمان کشوری نیز گفت: اداره کل ورزش و جوانان بستر و شرایط سخت افزاری برای میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور فراهم کرده است و با حمایت فدارسیون وزنه برداری کشور تلاش خواهیم کرد میزبانی ایده آلی داشته باشیم.

 وی همچنین از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان برای میزبان از روسای هیئت‌های وزنه برداری کل کشور و تجلیل از قهرمانان بزرگ و نامی ایران در استان با صفا و مهمانواز سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: از فدراسیون وزنه برداری کشور انتظار داریم تا از ظرفیت‌های مربی های مستعد و برجسته سیستان و بلوچستان برای حضور در تیم‌های ملی نیز استفاده شود.

 ادهم کرد حمایت از وزنه‌برداری بانوان را مهمترین اولویت خواند و اضافه کرد: ظرفیت و پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه بانوان از شمال تا جنوب استان وجود دارند که باید کشف و شکوفا شوند. همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی مربیگری کمک بزرگی به آینده ورزش وزنه برداری استان خواهد کرد.

در پایان مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌های کاروان ورزشی بزرگ از هامون تا مکران در مسابقات المپیاد استعداد های برتر ورزشی کشور، گفت: بیش از 40 استعداد ارزشمند و نخبه ورزشی استان جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی ایران را به دست آوردند که در تاریخ ورزش این خطه بی سابقه است.

 

 

 

نظر شما