عملیات ساخت سه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در استان آغاز می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۲۱:۳۱
کد خبر: ۷۸۸۲۲۱
عملیات ساخت سه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در استان آغاز می شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بزودی عملیات ساخت سه بیمارستان 540 تختخوابی با اعتبار حدود چهار هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی در این استان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد علی موهبتی شنبه شب در نشست بررسی علل جذب و جذب نشدن اوراق بند«ز»(اسناد خزانه) اظهار داشت: ساخت این سه بیمارستان در سیستان و بلوچستان سبب ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این استان می شود.
وی بیان کرد: دستگاههایی که بیشترین میزان اسناد خزانه را جذب کرده باشند اعتبارات بیشتری به آنان تعلق می گیرد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 15 دیماه آخرین مهلت استفاده از اسناد خزانه توسط دستگاههای دولتی است بنابراین ضرورت دارد مدیران، اسناد خزانه بیشتری را تا موعد مقرر جذب کنند.
وی تصریح کرد: دستگاههایی که بتوانند اسناد خزانه بیشتری جذب کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.
موهبتی اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان تمام تلاش خودشان را انجام دهند تا بتوانند اسناد خزانه را به طور صددرصد جذب کنند تا این اعتبارات از استان برگشت نکند.
وی بیان کرد: مدیران برای جذب اسناد خزانه معطل ذی حساب آن اداره یا سازمان نباشند بلکه خودشان دست به کار شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 85 درصد اعتبارات این استان ملی است و از این ظرفیت باید نهایت استفاده را در جذب اعتبارات بیشتر برد.
وی بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان در جذب اسناد خزانه نباید در دقایق 90 به تکاپو بیفتند بلکه از مدت ها قبل برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی کنند.
موهبتی با اشاره به لزوم هم افزایی در میان دستگاههای مختلف اجرایی سیستان و بلوچستان گفت: دستگاههایی که می توانند به صورت مشترک کاری را انجام دهند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: دستگاههایی که کارهای مشترکی را انجام می دهند هماهنگی و هم افزایی در میان آنان بسیار حائز اهمیت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز