نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان :

قدرت جمهوری اسلامی ایران متکی بر مردمش است

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۹:۳۴
کد خبر: ۷۸۹۲۵۰
قدرت جمهوری اسلامی ایران متکی بر مردمش است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران متکی به مردم است مردمانی که در بیشتر تنگناها و مشکلات کمک حال نظام بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان که در محل سرسرای اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: باید با مردم صحبت کرد و در مواردی که نیاز به مشارکت است از آنان کمک گرفت چرا که بسیاری از مشکلاتی که امروزه در جامعه وجود دارد با شرح و بیان آنها نزد مردم به راحتی قابل حل است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: مردمان استان سیستان و بلوچستان انسانهای بزرگ و عزتمند هستند، مردمانی که در تمام صحنه های انقلاب حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و همچنان هستند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به فرمانداران و مسئولان گفت: لطف خداوند است که شما انتخاب شده اید تا برای خدمت به مردم تلاش کنید.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: نباید منتظر ماند تا مردم برای ابراز مشکلاتشان به سوی مدیران و فرمانداران بیایند بلکه شماها باید در این امر پیش قدم شده و برای بررسی مشکلاتشان به نزد آنان بروید.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: سعی کنید در مقابل مردم خادم باشید تا مردم به شما اعتماد کنند.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: ما باید خودمان مدیر استان بوده و از فرصت ها و ظرفیت های سیستان و بلوچستان به بهترین شکل ممکن در جهت توسعه و عمران منطقه بهره گیریم.
آیت الله سلیمانی به انتقاد پذیر بودن مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: باید ظرفیت استقبال در مقابل انتقاد را در خود بسیار بالا برده و در مقابل مسائلی که نیاز است جامعه از آن مطلع باشد مردم را آگاه کنیم. 
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: امکانات و ظرفیت های مناسبی در این استان وجود دارد که با یک برنامه ریزی مناسب و کار آمد می توان از این ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده کرد.
احمد علی موهبتی تصریح کرد: اولویت کاری در بحث توسعه سیستان و بلوچستان اتمام کارهای نیمه تمام در سطح این استان است.
وی ادامه داد: اشتغال یکی از مسائل مهم در سیستان و بلوچستان محسوب می شود که در این رابطه کارهای بسیاری بویژه در حوزه گردشگری و صنایع دستی در حال بررسی و انجام است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مراکز فنی و حرفه ای جایگاه مناسبی برای آموزش و به کار گیری نیروی کار آمد هستند که باید نسبت به این مساله توجه ویژه ای شود.
وی به ارائه تسهیلات به شرط انجام کار اشاره کرد و گفت: 85 درصد به حوزه های اشتغالزایی به شرط انجام کار تسهیلات بلا عوض داده خواهد شد.
موهبتی بیان کرد: باید تمام مجموعه های مسولیتی با یکدیگر همدل و همفکر باشند و تمام تلاش و دغدغه شان توجه به مردم وخدمت به آنان باشد.
وی اظهار داشت: آنچه که ما و شما را عزتمند می کند تلاش و کوشش برای مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز