دقایقی قبل:

سومین دانش آموز حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان درگذشت

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۱۷:۵۰
کد خبر: ۷۸۹۵۵۲
سومین دانش آموز حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان درگذشت
رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: دقایقی قبل یکتا میرشکار یکی از دوقلوهای زاهدانی به عنوان سومین دانش آموز حادثه روز گذشته آتش سوزی دبستان دخترانه اسوه حسنه این شهر درگذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد کاظم مومنی اظهار داشت: با وجود اقدامات درمانی پزشکان بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان این دانش آموز به دلیل گستردگی سوختگی بالای 90 درصد متاسفانه بامداد امروز جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: روز گذشته براثر آتش سوزی دبستان غیر انتفاعی اسوه حسنه زاهدان چهار دانش آموز دچار آتش سوزی شده به بخش سوختگی این بیمارستان منتقل شدند که 2 نفر از آنان روز گذشته با توجه به شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.
رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: چهارمین دانش آموز نیز با درجه سوختگی بالا در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بسر می برد و تلاش پزشکان برای نجات جان وی با قوت ادامه دارد.
صبح روز سه شنبه یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای 90 درصد شدند که تاکنون سه نفر از مجروحان این حادثه به نام های مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار جان خود را از دست داده اند. 
ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در پی حادثه آتش سوزی پیش دبستانی و دبستان دخترانه اسوه حسنه و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا داد. 
 

 

نظر شما