آزادی پسربچه ۶ ساله از چنگال ۵ آدم ربا

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۹۰۰۹۰
آزادی پسربچه ۶ ساله از چنگال ۵ آدم ربا
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از آزادی پسربچه ۶ ساله از چنگال ۵ آدم ربا و انهدام باند سرقت‌های مسلحانه خشن خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در اواخر مهرماه سال جاری درشهرستان " سراوان " تیمی ویژه از پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسربچه‌ای ۶ ساله به نام "محمد" توسط افرادی ناشناس گروگان گرفته شده و آدم ربایان طی تماس با خانواده این کودک از طریق شبکه‌های مجازی برای رهایی او مبلغ ۶۰ میلیارد ریال مطالبه کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان این پسربچه، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با هدایت مقام قضائی عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های کم از آدم ربایان، عملیات شناسایی و دستگیری به کندی پیش می‌رفت که خوشبختانه تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه اعضای این باند را در بخش " آسپیچ" شهرستان سراوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: افسران زبده پلیس با توجه به اهمیت حفظ جان گروگان خردسال در یک عملیات منسجم و هماهنگ، با محاصره مخفیگاه متمهان در اقدامی ضربتی و حساب شده وارد عمل شدند و گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند.

سردار قنبری بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری ۴ مرد و یک زن گروگانگیر، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، ۶ تیغه خشاب کلاش و مقادیری مهمات کشف و ۳ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

خودروی پلاک مخدوش سرنخی برای شناسایی باند سرقت‌های خشن در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه به پرونده انهدام یک باند سرقت‌های مسلحانه و خشن در زاهدان اشاره کرد و گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه خودروی پژو ۴۰۵ در محور " زاهدان – زابل " در مردادماه سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات راننده مالباخته مشخص شد سه مرد جوان خودرو او را به مقصد شهرستان " زابل " دربست کرده و در بین راه در محلی خلوت با یک قبضه سلاح کلت قصد زورگیری خودرو را داشتند که با مقاومت راننده یک گلوله به کتفش شلیک کرده و خودرو را به سرقت بردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباخته تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این سرقت مسلحانه آغاز تا اینکه هفته گذشته با هوشیاری یکی از تیم‌های پلیس آگاهی خودروی مسروقه که با پلاک مخدوش در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان در تردد بود شناسایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز