احداث چهار گود زورخانه ای با اعتبار اولیه ۲ میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۱:۳۳
کد خبر: ۷۹۱۳۶۹
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : در راستای توسعه زیرساخت های ورزش پهلوانی، چهار گود زورخانه ای در شهرهای زابل، زاهدان، خاش و دلگان با اعتبار اولیه 2 میلیارد تومان ، شروع بکار کرده است .

به گزارشخبرگزاری برنا، ادهم کرد در دیدار رئیس و اعضای هیات پهلوانی و زورخانه ای استان بهمراه قهرمانان مسابقات المپیاد کشوری با تاکید بر اهمیت ورزش پهلوانی و زورخانه ای اظهار داشت : اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه زیرساخت های ورزش پهلوانی، چهار گود زورخانه ای در شهرهای زابل، زاهدان، خاش و دلگان با اعتبار اولیه 2 میلیارد تومان ، شروع بکار کرده است تا شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در سطح استان باشیم.

وی افزود: در تلاش هستیم، بزودی 2 گود زورخانه ای دیگر به این ظرفیت اضافه کنیم تا شرایط برگزاری لیگ مسابقات پهلوانی و زورخانه ای مهیا شود. چون ایمان داریم با داشتن لیگ پویا، ورزشکاران و قهرمانان ارزنده ای کشف و شکوفا خواهند شد.

 وی همچنین در خصوص عملکرد هیئت پهلوانی و زورخانه ای در مسابقات المپیاد کشوری گفت: ورزشکاران این رشته با درخشش در المپیاد کشوری موفق شدند 3 مدال ارزشمند برای استان به ارمغان بیاورند.

کرد به پاس افتخار آفرینی ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای در المپیاد کشوری، مبلغ 10 میلیون ریال برای هر ورزشکار و مبلغ 5 میلیون ریال پاداش نقدی برای هر یک از مربیان زحمتکش این رشته از طرف اداره کل ورزش و جوانان در نظر گرفته تا در مراسم تجلیل از برترین های المپیاد کشوری در دهه مبارک فجر به این عزیزان اهدا گردد.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان نیز در این دیدار گفت: با توجه به حمایت های ویژه اداره کل ورزش و جوانان به خصوص در بحث اعزام به المپیاد کشوری، ورزشکاران موفق شدند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و 3 مدال ارزشمند برنز را کسب کنند .

شهرکی همچنین افزود: با احداث گودهای زورخانه ای و توسعه زیرساخت‌های این ورزش در سطح استان شاهد رشد و درخشش ورزشکاران این خطه در میادین کشوری و بین المللی خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: در بازدیدی که اخیراً رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای از استان سیستان و بلوچستان داشتند برای توسعه و تجهیز گودهای زورخانه ای از طرف فدارسیون قول مساعدت دادند.

 به پاس خدمات صادقانه و روحیه پهلوانی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، شال پهلوانی و زورخانه ای از طرف پیشکسوتان و اعضای این هیات به ادهم کرد اهدا گردید.

در پایان این جلسه از قهرمانان مسابقات کشوری، توسط مدیرکل ورزش و جوانان با اهدای جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز