کشف ۵۲۰ کیلوگرم حشیش در مرزجکیگور

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۱:۲۰
کد خبر: ۷۹۳۹۲۷
کشف ۵۲۰ کیلوگرم حشیش در مرزجکیگور
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان ازکشف 520 کیلوگرم موادمخدر ازنوع حشیش در عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ محمد ملاشاهی جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مطلع شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب در پوشش قاچاق کالا، محموله موادمخدر را وارد کشور کنند، طی عملیات غافلگیرانه مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مرزداران در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۲۸ طاقه پارچه قاچاق و ۵۲۰ کیلوگرم حشیش را از قاچاقچیان کشف کردند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه ضمن تشکر از همکاری خوب نهاد‌های اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی استان، افزود: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز