قصور آموزش‌وپرورش در حادثه زاهدان محرز شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۵۸:۵۲
کد خبر: ۷۹۴۲۵۰
قصور آموزش‌وپرورش در حادثه زاهدان محرز شد
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از محرز شدن قصور وزارت آموزش و پرورش در حادثه مدرسه دخترانه در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از محرز شدن قصور وزارت آموزش و پرورش در حادثه مدرسه دخترانه در زاهدان خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به نشست عصر این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: در این جلسه تعدادی از نمایندگان از وزیر سوالاتی داشتند که 2 نماینده از پاسخ‌های بطحایی قانع نشدند و مقرر شد این موارد به صحن علنی پارلمان ارجاع شود.
وی با بیان اینکه در بخش دیگری از جلسه امروز موضوع آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان با حضور وزیر آموزش و پرورش بررسی شد، ادامه داد: جمع‌بندی کمیسیون بر این بود که وزارت آموزش و پرورش در این زمینه قصور داشته است.
نماینده مردم محلات در مجلس با اعلام اینکه مدرسه غیرانتفاعی که دچار آتش‌سوزی شده بدون اطلاع مسئولان مرتبط جابه‌جایی داشته است، افزود: اینکه مدرسه فوق بخاری استاندار نداشته، مدیر و معاون آن نیز در زمان آتش‌سوزی در مدرسه حضور نداشتند خود جای سوال دارد.
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز اعضای کمیسیون بر این نظر بودند که باید گزارش متولی در این زمینه تدوین شود. در همین راستا مقرر شد ، وزارتخانه گزارش مفصلی درباره اتفاق رخ داده به کمیسیون ارائه کند.
سلیمی با بیان اینکه در آتش سوزی اخیر کوتاهی‌هایی نیز از جانب دولت وجود داشته است،گفت: به طور مثال در بودجه سال 97 برای گازرسانی به سیستان و بلوچستان بودجه در نظر گرفته شده که باید دولت پاسخ دهد چرا این بودجه را تخصیص نداده است.
27 آذر ماه، آتش سوزی دبستان غیر دولتی اسوه حسنه در شهر زاهدان باعث سوختگی و جانباختن 4 کودک شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز