۲۱دیماه؛ آغاز جشنواره تئاتر فجر در سیستان وبلوچستان

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۰:۳۱
کد خبر: ۷۹۴۵۳۵
۲۱دیماه؛ آغاز جشنواره تئاتر فجر در سیستان وبلوچستان
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از آغاز جشنواره تئانر فجر استانی از تاریخ 21دیماه در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نصیر احمدملازهی اظهار کرد: جشنواره تئاتر فجر استانی که بخشی از جشنواره بین المللی فجر است امسال تنها در 6 استان کشور برگزار می شود که سیستان وبلوچستان نیز جزو این استان ها است.

وی افزود: طبق جدول برنامه ریزی شده از روز جمعه 21 تا چهارشنبه 26 دیماه این جشنواره در زاهدان برگزار می شود که آثاری از استان های هرمزگان، کرمان و تهران و همچنین تئاتر هنرمندان بومی سیستان وبلوچستان به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه محل اصلی برگزاری جشنواره، سالن تئاتر شهر واقع در فرهنگسرای جوان زاهدان می باشد تصریح کرد: مقرر شده است تا هر روز 3 سانس از ساعت 16 تا 20 در محل این سالن به نمایش گذاشته شود و علاقمندان به این هنر اصیل می توانند جهت حمایت و تهیه بلیط به فرهنگسرای جوان مراجعه کنند که هزینه بلیط ویژه اصحاب فرهنگ و هنر، ادارات و دانش آموزان به صورت نیم بها معین شده است.

به گفته ملازهی؛ از سیستان وبلوچستان دو نمایش به نام های بیدلان به کارگردانی جاوید و نمایش برسومه به کارگردانی روح الله کیخا شهری در این جشنواره شرکت داده شده است که طبق جدول به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر استان و کشور نیز دایر می شود و علاقمندان می توانند از نمایشگاه کتاب تخصصی تئاتر هم بهره مند شوند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز