با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان :

همایش "رایحه ی مروت" در زابل برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۹۴۵۶۴
همایش رایحه ی مروت در زابل برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش "رایحه ی مروت" در شهر زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مینا مقیمی اظهار داشت : دبیرخانه جهادی وزارت ورزش و جوانان با همایش "رایحه ی مروت" در زابل که مقصد اول این طرح است آغاز به کار می کند.

وی افزود : در این همایش مهندس تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بهمراه مدیر کل طرحهای ملی وزارت و جمعی از مسئولان کشوری و استانی حضور خواهند داشت.

مقیمی بیان کرد : آیین تجلیل از فعالیتهای خود جوش و مردمی سازمانهای مردم نهاد - گروه های جهادی و تشکل های مردمی و همچنین هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد و گروه های جهادی از مهمترین عناوین این همایش خواهد بود.

وی ضمن دعوت از کلیه گروه های جهادی و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان افزود : این همایش روز چهارشنبه (12 دیماه) ساعت 14 در محل سالن همایش شهید محبعلی فارسی زابل برگزار خواهد شد و همه افرادی که علاقمند به فعالیتهای گروهی و جهادی هستند می توانند در این همایش حضور یابند.

وی در پایان افزود : برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان ، کلنگ زنی خانه جوانان زهک و آغاز ساخت همزمان 14 خانه جوانان در سطح استان ، دیدار با خانواده معظم شهدا و  بازدید از ظرفیتهای شمال استان از دیگر برنامه های سفر دو روزه معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز