استاندار سیستان و بلوچستان :

لازمه رسیدن به پیشرفت و توسعه همراهی مردم است

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۶:۴۲:۵۲
کد خبر: ۷۹۸۷۸۷
لازمه رسیدن به پیشرفت و توسعه همراهی مردم است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان دارای ظرفیت های بیشماری در تمام بخش هاست که شرط اولیه رسیدن به پیشرفت و توسعه همراهی خود مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  احمدعلی موهبتی در نشست با معتمدان منطقه سیستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بی بدیلی برای توسعه و پیشرفت داردکه برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری و همراهی مردم و معتمدان هستیم.
وی خطاب به معتمدان و بزرگان طوایف سیستان گفت: اگر می خواهید در سیستان و بلوچستان توسعه ای رقم بخورد اول از همه خود مردم و معتمدان باید آسیب‌شناسی کنند و سپس وارد کار شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند ایران و استان را آباد کند البته دولت موظف است زیرساخت ها را فراهم کند اما اگر توسعه می‌خواهیم باید در کنار همراهی مردم، بزرگان نیز با از خودگذشتگی پا به عرصه فعالیت و سرمایه گذاری بگذارند.
وی بیان کرد: در سیستان نیز فرصت های شغلی خوبی وجود دارد از جمله ظرفیت نژاد گاو اصیل سیستانی با آن همه مزیت جای تاسف دارد که چرا فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدارک عالیه تحصیلی نمی توانند در این زمینه کاری انجام بدهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز