ویژه‌برنامه‌های هنری چهل سالگی انقلاب در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۹۸۸۰۱
ویژه‌برنامه‌های هنری چهل سالگی انقلاب در سیستان و بلوچستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار ویژه برنامه فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شده که از دی‌ماه آغاز شده و تا بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین مسگرانی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهار ویژه برنامه فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شده که از دی‌ماه آغاز شده و تا بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: اولین رویداد، جشنواره ملی ذکر و ذاکرین است که ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در دو محل تالار اشراق و هلال زاهدان برگزار شد؛ این جشنواره در دهه ۷۰، در تهران و برخی از استان‌های دیگر برگزار می‌شد، اما امسال، پس از سال‌ها تعطیلی، به میزبانی سیستان و بلوچستان برپا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه رویداد هنری دیگر، جشنواره تئاتر فجر است، افزود: پس از چند سال پیگیری، جشنواره تئاتر فجر استانی به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار و چهار اثر منتخب ملی نیز در آن اجرا می‌شود؛ در این جشنواره گونه‌های مختلف نمایش‌های برگزیده تئاتر فجر کشور از ۲۲ تا ۲۴ دی ماه اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: رویداد سوم، جشنواره فیلم فجر است که در آن، فیلم‌ها از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در دو سالن سینمایی اشراق و هلال زاهدان به روی پرده می‌رود.
مسگرانی همایش بزرگ و کارگاه سفالگران ایران را چهارمین رویداد فرهنگی و هنری ویژه چهل سالگی انقلاب اعلام کرد و افزود: در این همایش سه روزه، استادان و جمعی از هنرمندان سفال ایران و استان برای معرفی جایگاه درست سیستان و بلوچستان شرکت خواهند کرد؛ همچنین بازدید از روستای کلپورگان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز