سیستان و بلوچستان قهرمان رقابت قوی ترین مردان شرق کشور شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۹۹۱۱۳
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: این استان با کسب مدال طلای محمد رضا تازه رو قهرمان رقابت های قوی ترین مردان شرق کشور در چابهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالصمد محمدپرست اظهار داشت: این دوره از رقابت های قوی ترین مردان شرق کشور گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی ستاد نیروی انتظامی چابهار از 17 تا 21 دی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: 32 ورزشکار از استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و اصفهان در این دوره شرکت داشتند که بعد از تازه رو، حمید سیستانی از استان کرمان و علی پیکری از ایرانشهر به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: این دوره از رقابت های کشوری در سطح بسیار بالایی برگزار شد تا زمینه ساز درخشش ورزشکاران استان در میادن ملی شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک 100 باشگاه فعال بدنسازی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند که زمینه ساز فعالیت حدود پنج هزار ورزشکار شده است.

لازم بذکر است؛ 17 دیماه از سوی وزارت ورزش و جوانان کشور روز پیشکسوتان نامگذاری شده است در همین راستا کمیته قویترین مردان فدراسیون کشور با اهداء کمربند پهلوانی از ((حاج اکبر مرادقلی)) بعنوان پیشکسوت  ورزش هیات بدنسازی استان تجلیل نمود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز