دستگیری عامل قتل جوانی۲۲ ساله در ایرانشهر

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۵۰:۴۷
کد خبر: ۸۰۰۰۶۰
دستگیری عامل قتل جوانی۲۲ ساله در ایرانشهر
جانشین انتظامی ایرانشهر از دستگیری عامل قتل جوانی22 ساله که بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی فوت کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسن کیخا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در بامداد ۲۳ آذر ماه سال جاری، از قتل جوانی۲۲ ساله بر اثر تیرخوردگی در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر در مراسم عروسی مطلع شدند.

وی افزود: پس از وقوع این قتل، اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس آغاز شد و با پایش های اطلاعاتی، ماموران متوجه شدند که این تیراندازی توسط پسر عمه مقتول که جوانی ۱۸ ساله بود انجام شده و متهم از صحنه جرم گریخته است.

این مقام انتظامی گفت: پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام این جوان را در حالی که در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر مخفی شده بود دستگیر و به فرار یک ماهه او پایان دادند.   

وی ادامه داد: این متهم که در ابتدا منکر انجام قتل بود در تحقیقات تخصصی پلیس و پس از مواجهه شدن با ادله قانونی لب به اعتراف گشود و گفت: در مراسم عروسی در حال رقص محلی بودم و با اسلحه کلت تیراندازی می کردم که ناخواسته گلوله ای به سر وحید برخورد کرد و بلافاصله از محل متواری شدم.

جانشین انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه علت وقوع این قتل رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن عروسی بود، تصریح کرد: با توجه به جوان بودن قاتل در این پرونده و احساساتی بودن جوانان در این سنین، بر لزوم کنترل احساسات برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی و همچنین پرهیز از رسوم غلط در بین اقوام تاکید می شود.

 

نظر شما