مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان وبلوچستان خبر داد:

اعطای ۱۸۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زا به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۴:۴۰
کد خبر: ۸۰۰۵۰۸
اعطای ۱۸۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زا به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان از پرداخت تسهیلات اشتغال زا به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فاطمه فاضلی اظهار کرد: آموزش و حمایت از زنان یکی از اولویت های مهم کاری این دفتر است و در همین راستا کارگاه های مختلف آموزشی و اشتغال زایی در استان دایر شد که در این کارگاه ها علاوه بر مهارت آموزی، آموزش های لازم در راستای برندسازی و تجاری سازی نیز ارائه می شود.

وی افزود: به منظور حمایت مالی از بانوان، تاکنون هزار و800 فقره تسهیلات کم بهره به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست واگذار شده و این روند نیز در آینده ادامه دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه ای با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد شده که بر اساس آن بانوان استان می توانند محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاه ها عرضه کنند که گامی موثر در جهت معرفی و ترویج مشاغل خانگی است.

فاضلی به توزیع 30دستگاه چرخ خیاطی به بانوان استان نیز اشاره کرد و گفت: در سفرهای مختلف کاری که انجام می شود مشکلات زنان در نقاط مختلف به خصوص در روستاهای دورافتاده از نزدیک بررسی می شود و در راستای رفع آنها با ادارات مختلف رایزنی می شود که تاکنون نیز موفقیت های خوبی حاصل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز