افتتاح دو کانون فرهنگی، ورزشی و تربیتی به نام دو شهید حمله تروریستی چابهار

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۱:۴۲
کد خبر: ۸۰۰۵۱۴
افتتاح دو کانون فرهنگی، ورزشی و تربیتی به نام دو شهید حمله تروریستی چابهار
فرمانده انتظامی چابهار گفت: دو کانون ورزشی به نام شهید والامقام داریوش رنجبر و شهید والامقام ناصر درزاده به مناسبت چهلمین روز از شهادت این مدافعان غیور وطن در حادثه تروریستی چابهار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حیدر علی کیخا مقدم در حاشیه افتتاحیه دو کانون ورزشی در دبیرستان آسیه چابهار اظهار کرد: کانون تنیس روی میز شهید داریوش رنجبر و کانون شطرنج شهید ناصر درزاده در چهلمین روز شهادت شهدای گرانقدر نیروی انتظامی چابهار توسط آموزش و پرورش شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبار ۶۵ میلیون تومانی برای استقرار تجهیزات این کانون افزود: این کانون با اولویت استفاده دانش آموزان و استفاده عموم مردم در ساعات غیر اداری با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال توسط اداره آموزش و پرورش چابهار در مجتمع ورزشی آسیه فعالیت خواهد کرد.

وی شهدا را سرمایه‌های ارزشمند این کشور دانست و تاکید کرد: اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید شهدا زنده اند واقعا همین طور است حضور عرفانی و ارزشمند این شهدای عزیز در میان ما جاویدان خواهد بود و امنیت امروزمان را مدیون همین عزیزان هستیم.

کیخا مقدم در پایان افزود: نیرو‌های خدوم امنیتی به ویژه نیروی انتظامی همواره با آمادگی کامل مراقب و محافظ جان و مال مردم کشورشان می‌باشند و با اهتمام استوار به احدی اجازه تعدی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی را نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز