مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان:

افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۹:۴۷
کد خبر: ۸۰۰۵۵۱
افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: 12 پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی و خوابگاه با 41 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ادهم کرد زابلی گفت: 498 برنامه اجرایی با شعار «40 سال ورزش، 40 سال افتخار» توسط این اداره کل به مناسبت دهه مبارک فجر در استان برگزار می شود.

وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب درمحل دهکده المپیک زاهدان، تجلیل از مدال آوران مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، همایش پیاده روی خانوادگی در شهرهای استان و جشن شادی همراه با موسیقی محلی و نورافشانی به مدت 10 روز در زاهدان اشاره کرد.
کرد بیان کرد : برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و بازی های بومی، محلی در دو قسمت آقایان و بانوان، نصب رینگ بوکس و انجام مسابقه نمادین توسط گاندوها، استقرار پینت بال و باشگاه لیزر در زاهدان نیز از دیگر برنامه های این اداره کل در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: 12 پروژه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال ، به سازی و نوسازی خوابگاه های ورزشی با 41 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: 14 خانه جوان برای اولین بار در کشور از محل اعتبارات استانی تاسیس می شود. برای تاسیس این خانه ها در شهرهای بزرگ استان 400 میلیون اعتبار و زمین با مساحت 600 متر مربع و برای شهرهای کوچک 300 میلیون اعتبار و زمین با مساحت 300 متر مربع اختصاص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز