آغاز همایش سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۹:۲۷
کد خبر: ۸۰۱۵۴۴
آغاز همایش سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان در چابهار
همایش فرصت های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان با هدف شناسایی و شکوفایی ظرفیت های اقتصادی، تجاری، گردشگری، شیلاتی، کشاورزی و صنعت و معدن در سالن همایش های منطقه آزاد چابهار آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در مراسم گشایش این همایش اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های خوبی در زمینه سرمایه گذاری دارد که باید فعالان اقتصادی در این زمینه ورود کنند.

غلامرضا پناه با اشاره به برگزاری همایش توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار افزود: برگزاری پنل های گردشگری و صنعت توریسم، شیلات و کشاورزی، نیرو و انرژی، تجارت، حمل و نقل، ترانزیت و صنعت و معدن از جمله برنامه های جنبی این همایش است.

وی تصریح کرد: در این همایش بسته های سرمایه گذاری در بخش های مختلف آماده و علاوه بر آن 24 پکیج طراحی شده و 50 پکیج آماده سرمایه گذاری است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار ادامه داد: سرمایه گذاران در جریان این همایش می توانند ضمن امضای قراردادهای لازم نسبت به سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقدام کنند.

وی افزود: همچنین در این همایش علاوه بر حضور سرمایه گذاران بومی سیستان و بلوچستان، مسئولان محلی، استانی و کشوری، میهمانانی از کشورهای عمان، ترکیه و پاکستان نیز شرکت دارند که از حضور و زحمات آنان قدردانی می شود.

پناه اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این همایش سرمایه گذاران بتوانند حضور فعال تری برای سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان بویژه در چابهار و کنارک داشته باشند.

 

نظر شما