بازدید از موزه تاریخ حیات وحش سیستان وبلوچستان رایگان شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۶:۳۳
کد خبر: ۸۰۱۹۱۷
بازدید از موزه تاریخ حیات وحش سیستان وبلوچستان رایگان شد
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت روز ملی هوای پاک، بازدید از موزه تاریخ حیات وحش استان رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرجان صدف تبار اظهار کرد: 29دی ماه در تاریخ رسمی کشور به عنوان روز ملی هوای پاک نام گذاری شده است که به همین منظور و با هدف آشنایی شهروندان با شرایط جغرافیایی و طبیعی استان، بازدید از موزه تاریخ حیات وحش رایگان اعلام شد.

وی افزود: این موزه در محل اداره کل حفاظت از محیط زیست در بولوار قلنبر واقع شده که بازدید برای عموم آزاد است و شهروندان می توانند تا اوایل هفته جاری در ساعات اداری به منظور بازدید مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت این روز تعدادی از پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان در راستای داشتن هوای پاک، امروز به وسیله دوچرخه به محل کار خود آمدند.

به گفته صدف تبار؛ موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی مجموعه ای ارزشمند از جاذبه های طبیعی و دیدنی برای گردشگران و توریست ها محسوب می شود که بیش از 100 نوع گونه جانوری و گیاهی بومی استان شامل پستانداران، پرندگان، گونه های دریایی و خزندگان و گیاهان مختلف دارویی را در دل خود جای داده است. همچنین در این موزه مردم می توانند با قابلیت های طبیعی و گردشگری استان بیشتر آشنا شوند.

 

نظر شما