یک تن و ۲۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۹:۴۲
کد خبر: ۸۰۲۳۶۷
یک تن و ۲۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان در 2 عملیات جداگانه علیه قاچاقچیان یک تن و 297کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سعید کمیلی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و آگاهی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به عمق کشور بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را وارد کشور کنند با اجرای 2 عملیات جداگانه توسط مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران در این عملیات‌ ها موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، 49 کیلوگرم مرفین، 359 کیلوگرم حشیش، 862 کیلوگرم تریاک و 27 کیلو و 500 گرم هروئین در مجموع یک تن و 297 کیلو و 500 گرم را کشف کنند.

وی با تقدیر از همکاری خوب نهادهای اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی استان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه