افتتاح بخش های تخصصی دانشکده دندانپزشکی زاهدان در دهه فجر

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۰۵:۱۷
کد خبر: ۸۰۲۹۴۶
افتتاح بخش های تخصصی دانشکده دندانپزشکی زاهدان در دهه فجر
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از تکمیل و بهسازی 6بخش تخصصی و اتاق عمل این دانشکده تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر سیروس ریسباف اظهار کرد: کار بازسازی و بهسازی بخش های تخصصی اطفال، ارتودنسی، پریو دانتیکس، ترمیمی عمومی و تخصصی، پره کلینیک و اتاق عمل این دانشکده از آذرماه امسال آغاز شد و امیدواریم تا به یاری خدا در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران این واحدها افتتاح و مورد استفاده هموطنان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی،  بازسازی و تکمیل این بخش ها تامین شده است ادامه داد: با مساعدت ریاست دانشگاه و معاون توسعه و مدیریت منابع، علاوه بر اینکه 400 مترمربع به فضای استاندارد آموزشی و درمانی این دانشکده اضافه خواهد شد، تجهیزات پیشرفته تری در اتاق عمل نصب می شود.

ریسباف هدف از ارتقاء استانداردهای فیزیکی، ساختمانی و تجهیزاتی را ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و در عین حال توسعه امکانات آموزشی برای استفاده بهتردانشجویان عنوان کرد.

وی در پایان گفت: دانشکده دندانپزشکی زاهدان با حضور 55  دندانپزشک متخصص و عضو هیئت علمی، علاوه بر خدمات آموزشی به دانشجویان، امکان ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به مردم را نیز دارد و همه روزه بیش از 100 نفر از بیماران جهت دریافت خدمات به این دانشکده و کلینیک ویژه تحت پوشش آن مراجعه می کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه