کانون ارزیابی مدیران سازمان جهاد کشاورزی در زاهدان افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۴۷:۲۰
کد خبر: ۸۰۳۴۱۲
کانون ارزیابی مدیران سازمان جهاد کشاورزی در زاهدان افتتاح شد
کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با حضور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم گفت: براساس دستورالعمل شورای عالی اداری کشور کانون ارزیابی و توسعه مدیران در وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی شد.

ابوالقاسم ورداسبی افزود: کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نخستین کانون در این استان و 15 مرکز در کشور بحساب می آید.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال افرادی برای سمت های مدیریتی انتخاب می‌شوند که دارای گواهی شایستگی احراز سمت های مدیریتی از سوی کانون ارزیابی و توسعه مدیران باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی در توسعه بخش کشاورزی پروژه ملی تربیت و توانمندسازی مدیران با هدف جوانگرایی، استعدادیابی، نخبه پروری و تربیت و توانمند سازی مدیران فعلی و آینده در وزارت جهاد کشاورزی شکل گرفته است.

مجتبی پیری افزود: براساس این پروژه ارزیابی مدیران و افراد کاندید تصدی پست های مدیریتی برای سطوح مدیران پایه، مدیران میانی و مدیران ارشد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح مدل شایستگی های عمومی مدیران براساس معیارهای شناختی، مهارتی و بینشی طراحی و ارزیابی برمبنای آن انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز