با حضور مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان کشور:

ورزشکاران و مدال آوران مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در زاهدان تجلیل شدند

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۷:۵۲:۲۶
کد خبر: ۸۰۶۳۱۴
ورزشکاران و مدال آوران مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در زاهدان تجلیل شدند
آئین تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در سالن همایش های شهرداری منطقه 2 زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک افتخار آفرینی فرزندان شایسته استان، در خصوص تعداد مدال های کسب شده در المپیاد کشوری اظهار داشت : کاروان بزرگ ورزش  از هامون تا مکران با کسب 9 طلا، 4 نقره و 19 برنز در مجموع 32 مدال با ارزش کسب کردند که نسبت به دوره گذشته  المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، شاهد رشد پنج برابری مدال ها هستیم.

 ادهم کرد در ادامه افزود: در تاریخ ورزش استان کسب این موفقیت بزرگ و حضور سیستان و بلوچستان در جایگاه 18 رنکینگ المپیاد کشوری بی‌سابقه است. با توجه به اینکه در گذشته فقط در چند رشته ورزشی شاهد موفقیت بودیم، اما در این المپیاد 14 رشته ورزشی موفق به کسب مدال شدند که شاهد افزایش چشمگیری در این زمینه بودیم.

 وی در خصوص هیئت های ورزشی موفق در المپیاد کشوری نیز عنوان کرد: تیم بوکس از 13 وزن موجود در 10 وزن آن بر روی سکو رفت و با کسب 6 طلا، 1 نقره و 3 برنز موفق‌ترین هیئت ورزشی در این رویداد بزرگ بود.

در پایان این مراسم باشکوه از برترین های مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته های مدال آور، روسای هیات ها و مربیان منتخب توسط مسئولین حاضر در مراسم با اهدای تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی که قبلاً توسط اداره کل ورزش و جوانان اعلام شده بود، تجلیل بعمل آمد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز