پیام استاندار سیستان و بلوچستان بمناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۸:۱۵
کد خبر: ۸۰۷۲۹۳
پیام استاندار سیستان و بلوچستان بمناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست بزرگمردی فرزانه به سرانجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود روشن ساخت.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پیام احمد علی موهبتی آمده است: انقلاب اسلامی بزرگترین و عمیق ترین تحول ارزشی و فکری را در عصر حاضر به وجود آورد و معمار کبیر آن و احیاگر قرن، امام خمینی(ره)، اسلام ناب محمدی را به صحنه های اجتماعی کشاند و با کنار زدن نظام طاغوت و اصلاح امور امت و تحکیم پایه ها و مبانی اسلام در ایران جهت مطرح کردن اسلام به عنوان تنها راه نجات بشریت در جهان پرداخت.

بدون تردید بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملت بزرگ ایران است که با نثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

هم اینک که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین در موقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم علیرغم دسیسه های دشمنان، ملت بزرگ ایران همراه و همگام با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولتمردان نظام اسلامی همت خود را به سمت و سوی تمدن نوین اسلامی معطوف داشته و از تهدیدها و تحریم ها هراسی به خود راه نمی دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، طلوع چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی می دارم و امیدوارم در سایه اتحاد و همدلی، بتوانیم از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی محافظت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز