درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان /کشف ۴۱۰ کیلوگرم تریاک در مرز سراوان

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۶:۰۸
کد خبر: ۸۰۹۶۸۵
درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان /کشف ۴۱۰ کیلوگرم تریاک در مرز سراوان
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفق آمیز مرزداران هنگ مرزی سراوان علیه قاچاقچیان و کشف ۴۱۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: مرزبانان پس از مشاهده قاچاقچیان، با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند که با اجرای سنگین آتش علیه سوداگران مرگ، آن‌ها را زمین گیر کرده و محموله سنگین مواد مخدر را از چنگال قاچاقچیان خارج کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران در این عملیات مسلحانه موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، ۴۱۰ کیلوگرم تریاک و مقداری تجهیزات را از سوداگران مرگ کشف کنند.

سردار کمیلی در خاتمه با تقدیر از مرزداران استان، افزود: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما