انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در جنوب شرق کشور/۲ کشته در حمله به خودروی پلیس

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۶:۱۷
کد خبر: ۸۱۰۰۶۹
انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در جنوب شرق کشور/۲ کشته در حمله به خودروی پلیس
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۲ تن و ۱۴۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات شبانه پلیس در شهرستان "سراوان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار محمد قنبری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی شهرستان خاش به اطلاعاتی مبنی بر تردد قاچاقچیان در یکی از مناطق مرزی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد تحرکات اعضای این باند مسلح، ساعات پایانی شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ خودرو تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از مناطق کوهستانی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که با هدایت مستقیم افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس خودرو‌ها را رها و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار محمد قنبری درباره جزئیات حمله اشرار به خودروی پلیس در زاهدان گفت: ساعت ۱۲ ظهر امروز، یک تیم از مأموران انتظامی شهرستان زاهدان که سه متهم موادمخدر را در اجرای دستور قضایی به شهرستان سراوان منتقل می‌کردند، در میدان ورودی زاهدان مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع و قاطعانه مأموران و نیز آتش پرحجم آن‌ها در این درگیری، دو نفر از اشرار به هلاکت رسیدند و دو قبضه سلاح کلاشنیکف و مقادیری مهمات کشف شد.

وی با اشاره به مجروح شدن یکی از مأموران پلیس در این درگیری، تصریح کرد: هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد و پلیس ضمن اشرافیت کامل، با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با اقدام به موقع و قاطعانه مأموران و نیز آتش پرحجم آن‌ها در این درگیری، دو نفر از اشرار به هلاکت رسیدند و دو قبضه سلاح کلاشنیکف و مقادیری مهمات کشف شد.

سردار قنبری بیان داشت: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری ۳ سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو‌ها ۲ تن و ۵۱ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک، ۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین، یک کیلوگرم حشیش، ۲ قبضه کلاش، ۵ تیغه خشاب حاوی ۸۵ تیر جنگی و ۶۱۵ فشنگ گرینف کشف کردند.

وی با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و خاش در انهدام این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز