مدیر کل ورزش و جوانان در گفتگو با برنا:

به برکت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیشترین رشد سرانه فضای ورزشی را داشت

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۹:۳۷
کد خبر: ۸۱۱۶۹۶
به برکت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیشترین رشد سرانه فضای ورزشی را داشت
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : بیشترین رشد سرانه فضای ورزشی در طول چهل سال انقلاب اسلامی در کشور به این استان اختصاص داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  ادهم کرد زابلی در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : خبرنگاری یکی از مشاغل مهم و تاثیر گذار در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی و دینی است . یک خبرنگار می تواند واقعیت های جامعه را منعکس کند چرا که اطلاعات عمومی و دانش تخصصی شغلی از ویژگی های یک خبرنگار است.

وی گفت: از ویژگی های بارز خبرنگار باید تعهد راستگویی واقع نویسی و حفظ حرمت شخصی و عمومی افراد جامعه بویژه جوانان و ورزشکاران باشد .

وی اذعان کرد: تشکر ویژه ای دارم از خبرگزاری برنا که نقش موثری در انعکاس اخبار حوزه ورزش و جوانان استان ایفا می کند و مسئولین و مردم را نسبت به زوایای پنهان ورزش کشور، به عنوان یک قوه ناظر و حاضر، همواره آگاه می کند.

08126794-2054-4af9-baab-513d10208845

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: سعی کردیم روابط عمومی این اداره کل را به تجهیزات روز مجهز کنیم و از افراد با تجربه در این حوزه بهره ببریم تا با تعامل با رسانه های فعال استان بتوانیم حوزه های مختلف ورزشی و فعالیت های آنها را معرفی کنیم و همچنین در تلاش هستیم با فراهم نمودن زمینه ی شور و نشاط و با برنامه ریزی ورزش های همگانی را در بین مردم استان فرهنگ سازی کنیم.

d33972bf-c362-4c3c-9b22-b14ad2014190

کرد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بسترهای لازم برای فعالیت های اجتماعی جوانان در قالب های مختلف از جمله سمن ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: برای اولین بار دو نماینده جوان از سمنهای استان در مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد کشور حضور دارند و این  پیشرفت های چشمگیر جوانان فهیم استان در عرصه های مختلف نشان از اعتماد به نفس و خودباوری این جوانان پویا و روشنفکر دارد، مطمئناً با توجه بیشتر به این جوانان و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری آنان شاهد پیشرفت و توسعه استان عزیزمان خواهیم بود.

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برکات زیادی برای استان داشت

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 12 طرح ورزشی با اعتبار 41 میلیارد و 800 میلیون ریال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان به بهره برداری رسید.

ادهم کرد اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها ضمن اشتغالزایی افزون بر 15 نفر زمینه بهره مندی 105 روستای سیستان و بلوچستان از فضای استاندارد ورزشی فراهم شد.

وی افتتاح زمین چمن مینی فوتبال در شهرستان های مهرستان، هامون، سراوان، سیب و سوران، زاهدان، خاش، زابل، میرجاوه و فنوج را از جمله طرح های افتتاح شده این استان ذکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی همزمان با دهه فجر 500 ویژه برنامه نظیر رژه موتور سواران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه تخصصی ورزش، همایش ها و جشنواره های مختلف، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و برپایی انواع رقابت های ورزشی اجرا شد.

وی گفت: بیشترین رشد سرانه فضای ورزشی در طول چهل سال انقلاب اسلامی در کشور به این استان اختصاص داشته است.

کرد زابلی افزود: در این راستا اماکن ورزشی استان با رشد 28 برابری از 12 مورد قبل از انقلاب هم اینک به 364 مکان ورزشی افزایش یافته است.

مسابقات بین المللی بوکس در چابهار برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود : تورنمنت بین المللی بوکس با عنوان جام مکران 3 لغایت 11 اسفندماه 97 با حضور 8 کشور در چابهار برگزار می شود و یک تیم از استان سیستان و بلوچستان نیز دراین رقابتها حضور دارد.

وی گفت : برگزاری مسابقات بین المللی بوکس زمینه ساز معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان در قسمت های مختلف است.

 

 

نظر شما