حزب‌الله لبنان حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۶:۴۳:۰۶
کد خبر: ۸۱۲۲۴۵
حزب‌الله لبنان حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای بامداد پنجشنبه به شدت حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش-زاهدان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای بامداد پنجشنبه به شدت حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش-زاهدان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «حزب‌الله قویاً حمله تروریستی به جمعی از برداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم می‌کند.»

حزب‌الله لبنان گفته باندهای تروریستی که آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها در منطقه ایجاد آنها را پنهان نمی‌کنند در این حمله انتحاری نقش داشته‌اند. 

طبق این بیانیه، گروه‌های جنایتکار که از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران هراسان شده بودند به دنبال آن بودند که پاسخی آغشته به خون به آن بودند. 

حزب‌الله لبنان همزمانی این حمله با برگزاری کنفرانس تحت حمایت آمریکا در ورشو را نشان‌دهنده هماهنگ بودن دولت آمریکا با این گروه‌های قاتل و جنایتکار برای ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در ایران دانسته است.

حزب‌الله تصریح کرده مردم ایران که به تازگی حضور میلیونی‌شان در میدان‌ها را نشان داده‌اند به نظام جمهوری‌شان پایبندند و این جنایت‌ها آنها را نه تنها تضعیف نمی‌کند بلکه باعث قوی‌تر شدنشان می‌شود.  

 یک حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان در روز چهارشنبه به شهادت دست‌کم ۲۷ نفر منجر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز