استاندار سیستان و بلوچستان :

پایبندی مردم به انقلاب موجب عصبانی شدن دشمنان شده است

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۱۴:۰۵
کد خبر: ۸۱۳۳۹۳
پایبندی مردم به انقلاب موجب عصبانی شدن دشمنان شده است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را عصبانی و غضبناک کرد و حادثه تروریستی «خاش -زاهدان» را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد علی موهبتی در نشت هم اندیشی بانوان مدیر، مشاوران دستگاه های اجرایی و فعالان سیاسی که در سالن اجتماعات استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند که دشمنان از مدت ها قبل تبلیغات روانی مبنی بر عدم همراهی مردم با نظام به راه انداخته بودند.

وی افزود: مشکلاتی که اکنون وجود دارد و مردم با آنها دست وپنجه نرم می کنند سبب نشد تا حضور مردم کمرنگ شود بلکه پر رنگ تر از سال های قبل نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا جغرافیای نیل تا فرات را برای رژیم غاصب صهیونیستی امن کنند اما شکست آنها  در سوریه و لبنان پاسخی دندان شکن به این آرزوی محال بود.

موهبتی گفت: حق و باطل در تمام جوامع وجود دارد  و هیچگاه نمی توان آنها را به طور کامل از بستر جامعه حذف کرد زیرا اگر چنین کاری امکان پذیر بود احکام الهی صادر نمی شد.

وی با تاکید بر مطالبه گری جوانان گفت: تصریح کرد: موافقان و مخالفان دولت و همچنین همه دستگاه های اجرایی برای پیشرفت و توسعه استان سیستان و بلوچستان باید دست به دست هم بدهند.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این نشست اظهار داشت: یک هزار و ۸۰۰ زن سرپرست خانوار برای دریافت تسهیلات به  بانک ها معرفی شده اند اما نداشتن ضامن یکی از مشکلات بزرگ زنان سرپرست خانوار است که می طلبد مسئولان شرایط پرداخت وام را برای آن ها تسهیل کنند.

فاطمه فاضلی ادامه داد: در صورتی که فاقدین شناسنامه تعیین تکلیف شوند برخی از مشکلات در خصوص سهمیه نفت و تحت پوشش قرار گرفتن بیمه زنان مرتفع می شود.

وی گفت: ایجاد بازارچه فروش دایمی ویژه زنان استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت است تا آنها بتوانند صنایع دستی تولیدی خود را مستقیم در معرض فروش بگذارند و دست دلالان کوتاه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز