جوان‌ترین شهردار کشور عضو کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو در ایران شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۲:۳۷
کد خبر: ۸۱۳۳۹۷
جوان‌ترین شهردار کشور عضو کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو در ایران شد
طی حکمی از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری سرکار خانم سهیلا بامری شهردار چگردک دلگان (جوان‌ترین شهردار کشور) به عضویت اصلی کمیته ملی جوانان کمیسیون ملی یونسکو در ایران درآمد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بامری در این رابطه گفت: غیرت مرد و حیای زن بلوچ و همچنین وفاداری و ولایتمداری مردم سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است و علی رغم برخی محرومیت‌های عمرانی و اقتصادی و.. اما مردم سیستانی و بلوچ، وطن را پاره تن خود می‌دانند و بر همان آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و از کیان و مرزهای این کشور دفاع می‌کنند و اکنون اینجانب به عنوان بانوی بلوچ دلگانی خود را وامدار انقلابی می‌دانم که بستر خدمت به عنوان شهرداری از خطه نخل و آفتاب را برایم فراهم نموده‌اند و بنده به عنوان زن بلوچ، خود را متعهد به خدمت به مردمان این دیار می‌دانم.

بامری افزود: دولت تدبیر و امید با اندیشه و افق اعتماد به جوانان و بالاخص بانوان در استان سیستان و بلوچستان توانسته فصلی نوین و تکیه‌گاهی محکم برای بانوانی باشد که علاقمند به حضور در عرصه‌های مهم خدمت رسانی در بدنه مدیریتی استان هستند و جا دارد از حمایت‌های استاندار سیستان و بلوچستان مهندس موهبتی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دلگان، اعضای شورای شهر چگردک و مردم دیارم بابت حمایت‌های بیدریغ‌شان تشکر نمایم.

 

نظر شما