سومین جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در ایرانشهر برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۳:۵۹
کد خبر: ۸۱۴۳۳۷
سومین جشنواره قرآنی رهپویان ولایت در ایرانشهر برگزار شد
سومین جشنواره قرآنی رهپویان ولایت با حضور امام جمعه، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و شماری از مردم و مسئولان در ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  امام جمعه ایرانشهر در این مراسم گفت: برگزاری جشنواره های قرآن کریم نقش مهمی در تقویت و ارتقای نشاط معنوی اقشار مختلف مردم جامعه دارد.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: یکی از راههای دوری از آتش جهنم قرائت قرآن کریم است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی ایرانشهر نیز اظهار داشت:در این جشنواره قرآنی 100 نفر از خانواده زیر پوشش کمیته امداد با هم به رقابت پرداختند. 
محمد علی تراقویی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را تقویت ایمان و معرفت دینی، پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و سیره اهل بیت(ع) و ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد. 
وی بیان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم، ویژه مددجویان زیر پوشش، کارکنان و خانواده‌های آنان در گروه‌های سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت:نفرات برتر هر رده سنی در رشته های مشخص شده جهت شرکت در مسابقات استانی سال آینده معرفی شدند که در صورت کسب رتبه های نخست استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز