افتتاح ۳۱ طرح بهداشتی درمانی در سراوان

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵:۲۸
کد خبر: ۸۱۵۱۹۰
افتتاح ۳۱ طرح بهداشتی درمانی در سراوان
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: امسال با بهره برداری از 31 طرح بهداشتی درمانی در این شهرستان دسترسی مردم به خدمات سلامت افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر محمد باقر یوسفی اظهار داشت: توسعه و راه اندازی بخش اورژانس و بلوک زایمانی از مهمترین طرح های بهداشتی و درمانی و مطالبه جدی مردم سراوان بود که در این مدت افتتاح شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توسعه زیر ساخت های سلامت هم اینک 45 پزشک متخصص در بیمارستان و کلینیک رازی سراوان به طور تمام وقت به مردم خدمات سلامت ارائه می کنند که برای نخستین بار متخصص گوش و حلق و بینی نیز به این بیمارستان اضافه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان افزود: بخش اورژانس و بلوک زایمانی سراوان، مرکز خدمات جامع بیماری های غیر واگیر و کلینیک دیابت و مرکز تشخیص زود هنگام سرطان مجهز به یک دستگاه ماموگرافی، توسعه مراکز بهداشتی به یونیت دندانپزشکی، توسعه آزمایشگاه به دستگاه های مدرن پا تولوژی، افزوده شدن دستگاه های اسپیرومتری و آندسکوپی و افزوده شدن چند دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت های سلامت از جمله تجهیزاتی هستند که ضمن توسعه زیر ساخت ها خریداری و مورد استفاده قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز