همه مجروحان حادثه تروریستی زاهدان از بیمارستان های اصفهان مرخص شدند

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۹:۲۱
کد خبر: ۸۱۶۶۸۵
همه مجروحان حادثه تروریستی زاهدان از بیمارستان های اصفهان مرخص شدند
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: تمامی مجروحان حادثه تروریستی زاهدان که به اصفهان اعزام شده بودند از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، غفور راستین با ارسال پیامی از بهبود شرایط مصدمان حادثه تروریستی زاهدان خبر داد و گفت: اقدام فوری پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان در رسیدگی به مجروحین حادثه تروریستی جاده زاهدان-خاش، منجر به کاهش عوارض ناشی از حادثه شد.

در این پیام آمده است: من به نیابت از مردم اصفهان و خانواده های مجروحین حادثه، مراتب قدردانی خود را از مدیریت و کارکنان عملیاتی مرکز اورژانس زاهدان که در دقایق اول پس از وقوع حادثه بر بالین مصدومین حاضر شده و با اقدامات علمی باعث کاهش حداکثری عوارض و آسیب ها و در نتیجه نجات جان مجروحان شدند اعلام می کنم.

در ادامه پیام آمده است: هم اکنون تمامی مجروحان اعزامی به اصفهان از بیمارستان مرخص شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وی همچنین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، تیم های درمانی بیمارستان های خاتم الانبیاء و علی ابن ابیطالب زاهدان و فرماندهی و کادر بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق که در کنار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان باعث هم افزایی و هماهنگی بین بخشی شده اند تشکر کرد.

 

نظر شما