مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با مولوی عبدالحمید:

جایگاه ورزش استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور پیشرفت های قابل توجهی داشته است

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۱:۳۷:۰۵
کد خبر: ۸۱۶۷۸۲
جایگاه ورزش استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور پیشرفت های قابل توجهی داشته است
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با امام جمعه معزز اهل سنت زاهدان گفت: جایگاه ورزش استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بهمراه نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و معاونین اداره کل با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از عملکرد حوزه ورزش و جوانان و همچنین افتخارات کسب شده توسط کاروان المپیاد استان، اظهار داشت: اولین هدف اداره کل ورزش و جوانان تکمیل پروژه های ورزشی در دست ساخت می باشد که الحمدالله با نگاه های ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، استاندار محترم و سازمان برنامه بودجه استان در آینده نزدیک شاهد ایجاد سرانه فضای ورزشی بسیار خوبی در استان خواهیم بود.

ادهم کرد گفت: در بحث خانه های ورزش روستایی،  هفته گذشته بیش از 50 خانه ورزش روستایی تجهیز شدند که در مجموع به 201 خانه ورزش روستایی رسیده و با این آمار، استان سیستان و بلوچستان در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

 وی در خصوص افتتاح چمن های مصنوعی مینی فوتبال نیز گفت: برای توسعه ورزش در روستاها بیش از 60 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با کمک دهیاری‌ها به بهره برداری رسیده است که از هفته دولت تا #دههمبارکفجر  بیش از 40 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال نیز در سطح استان افتتاح گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص افتخار آفرینی کاروان المپیاد ورزشی استان نیز گفت: ورزشکاران شایسته استان با کسب 32 مدال ارزشمند، جایگاه استان در رنکینگ 18 کشوری قرار گرفته و بیش از 60 ورزشکار به تیم های ملی دعوت شدند که در تاریخ ورزش استان بی نظیر است.

رئیس فدارسیون پزشکی ورزشی کشور نیز در این جلسه گفت: تمرکز فدارسیون بیشتر روی مناطق کمتر توسعه یافته همچون سیستان و بلوچستان است تا بتوانیم بصورت عادلانه امکانات موجود را ساماندهی کنیم.

نوروزی در ادامه تاکید کرد: سیستان و بلوچستان با داشتن ورزشکاران بزرگ و عضویت تیم ملی در میادین مختلف مدال کسب می‌کنند و این مسئولیت فدراسیون پزشکی ورزشی را در راستای حمایت و پشتیبانی آنها دو چندان خواهد کرد.

 مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی نیز در این دیدار ضمن خوش آمد به رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، اظهار داشت : جایگاه ورزش در جامعه بسیار مهم است و باید بحث بیمه ورزشی و تامین سلامت ورزشکاران بیشتر از پیش به آن توجه شود،  زیرا یک عامل حیاتی برای سلامتی انسانها است.

وی در ادامه گفت : اکنون در دورترین روستاهای استان هم نیز شاهد سالنهای ورزشی، خانه های ورزش روستایی و بخصوص زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال هستیم.

مولوی عبدالحمید با تشکر از وزیر ورزش و جوانان افزود: توجه وزیر به این استان ویژه است و جا دارد از زحمات و حمایتهای دکتر سلطانی فر تشکر کنم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز