کشف ۲۶۰ کیلو انواع موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در زابل

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۱:۳۲
کد خبر: ۸۲۰۷۶۲
کشف ۲۶۰ کیلو انواع موادمخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ در زابل
جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مرزبانان زابل، بیش از 260 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف ، 2 قاچاقچی دستگیر و یک سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد ملاشاهی گفت: مرزداران این فرماندهی مستقر در یگان های مرزی تابعه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحکم در برابر متجاوزان، اشرار و قاچاقچیان، موجب ثبات امنیت و آرامش در مرزهای جنوب شرق کشور هستند.

وی ادامه داد: مأموران هنگ مرزی زابل، با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور مطلع شدند که بلافاصله با اجرای کمین های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را به کنترل خود در آوردند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران سرانجام پس از ساعتی کمین، با مشاهده قاچاقچیان بلافاصله وارد عمل شدند.

ملاشاهی تصریح کرد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی توجهی آنها به فرمان ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و نیز واکنش سریع، توان رویارویی را از قاچاقچیان سلب کردند.

این مقام انتظامی به هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری 2 قاچاقچی، اشاره و بیان کرد: مرزبانان در این عملیات، 163 کیلوگرم تریاک و 100 کیلوگرم حشیش، مجموعاً 263 کیلوگرم موادمخدر و مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تشکر از همکاری مرزنشینان منطقه، با بیان اینکه امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند، گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز