آغاز به کار نمایشگاه بهاره زاهدان/ ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه کار عرضه کالا را بر عهده دارند

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۹:۵۸
کد خبر: ۸۲۲۰۷۹
آغاز به کار نمایشگاه بهاره زاهدان/ ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه کار عرضه کالا را بر عهده دارند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت::نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی در زاهدان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا، نادر میرشکار گفت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با مدیریت اتاق اصناف مرکز استان و بر اساس برنامه ریزی‌های لازم، نمایشگاه بهاره از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۴ اسفندماه سال جاری در شهرستان زاهدان برپا خواهد بود.

نادر میرشگار گفت: ۲۵۰ غرفه در این نمایشگاه کار عرضه کالا به هم استانی‌ها را با تاکید بر عرضه کالای ایرانی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: به جهت تنظیم بازار و در دسترس بودن کالا‌های اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار این ایام این نمایشگاه برگزار شده است.

نادر میرشکارتصریح کرد: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه‌ی قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه در نمایشگاه نظارت داشته اند و کالا‌ها پلمپ قیمت گردیده است.

وی در پایان بیان دشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مختص کالا‌های اساسی و تاثیر گذار در سبد خانوار از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و ... و کالا‌های مورد نیاز از جمله البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینیجات و ..، می‌باشد و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف مرکز استان است.

گفتنی است: در طی برگزاری نمایشگاه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه به جهت نظارت بر قیمت، کیفیت کالا‌های عرضه شده حضور خواهند داشت و هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده تخلف از سوی غرفه داران می‌توانند مراتب را با بازرسان در میان بگذارند تا در همان مکان به این گزارش رسیدگی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز