مانور بسیج سلامت نوروزی در خاش برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۲۲۹۴۸
مانور بسیج سلامت نوروزی در خاش برگزار شد
رئیس مرکز بهداشت خاش سیستان و بلوچستان گفت: مانور بسیج سلامت نوروزی با حضور اعضای ستاد فوریت های پزشکی، پلیس راه، آتش نشانی، امدادگران هلال احمر و دامپزشکی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی نقی زاده با اعلام آمادگی ستاد سلامت نوروزی مرکز بهداشت در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی گفت: هدف از اجرای این مانور تلاش برای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی ادامه داد: این طرح از 20 اسفند تا 20 فروردین 98سال آینده برنامه های نظارت و بازرسی از مراکز تهیه، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، نمونه برداری از مواد غذایی، کنترل کیفی آب آشامیدنی اماکن حساس و غیره را برعهده دارد.

مسعود آزادی کارشناس مسئول سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خاش نیز گفت: در این ایام 2تیم از بازرسان بهداشت محیط به صورت روزانه از ساعت 8 صبح تا 8 شب مسئولیت نظارت و بازرسی از اماکن، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را بر عهده دارند.

ظاهر قلندرزهی مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری خاش هم گفت: نیروهای شهرداری در 24 ساعت از شبانه روز در حالت آماده باش قرار دارند تا به بهترین نحو به مردم خدمات دهند.

جلال هاشمزهی سرپرست جمعیت هلال احمر خاش نیز گفت: در کنار برنامه برپائی سیاه چادر فرهنگی که به همت مرکز جوانان در پلیس راه خاش به زاهدان راه اندازی می شود 6 تیم امدادی و افزون بر 40 امدادگر در محورهای ارتباطی و کوهستان تفتان به نجات آسیب دیدگان می پردازند.

علیرضا سرگزی رئیس مرکز فوریت های پزشکی خاش هم گفت: پایگاه های اورژانس در محورهای ارتباطی این شهرستان با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران هستند.

سرهنگ ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی خاش هم گفت: نیروهای پلیس راه به طور ویژه در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی پای کار هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز