کشف بیش از نیم تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸:۴۹
کد خبر: ۸۲۲۹۵۳
کشف بیش از نیم تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز مرزداران هنگ مرزی زاهدان علیه قاچاقچیان و کشف بیش از ۵۸۰ کیلوگرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سعید کمیلی گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را بصورت کوله باری از نقاط صعب‌العبور منطقه وارد کشور نمایند که طی عملیاتی‌های غافلگیرانه مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران طی این عملیات موفق شدند مقدار ۱۸۱ کیلو ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۳۶۴ کیلو ۴۰۰ گرم از مرفین، مقدار ۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه و مقدار ۳۲ کیلوگرم از نوع هرویین که در مجموع ۵۸۸ کیلو ۴۵۰ گرم موادمخدر را کشف کنند.

سردار کمیلی ضمن تقدیر از مرزداران گفت: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز