سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ کشور شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۲:۲۳
کد خبر: ۸۲۶۰۶۱
سیستان و بلوچستان قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ کشور شد
رئیس هیئت بدنسازی و و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های پاورلیفتینگ کشور در چهار رده سنی با قهرمانی سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اسحاق نارویی اظهار داشت: برای اولین بار ورزشکاران 21 استان کشور در رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور "جام یادمان شهدا" که به میزبانی زاهدان برگزار شد شرکت کردند.

رئیس هیئت بدنسازی و و پرورش اندام سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان و بلوچستان، اصفهان، هرمزگان، لرستان، یزد، کرمانشاه، بوشهر، خراسان‌رضوی، گیلان، زنجان، قــم، فـارس، کرمان، کردستان، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، قـزوین، مازندران و البرز در این دوره رقابت کردند.

وی ادامه داد: در پایان پس از چهار روز رقابت در رده سنی نوجوانان سیستان و بلوچستان مقام اول تیمی را از آن‌خود کرد، کرمان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار کرد: در رده سنی جوانان مقام اول تیمی به سیستان و بلوچستان، مقام دوم تیمی به فارس و مقام سوم تیمی به کرمان و در رده سنی بزرگسالان مقام اول تیمی به سیستان و بلوچستان، مقام دوم تیمی به فارس و مقام سوم تیمی کردستان اختصاص یافت.

نارویی بیان کرد: در این دوره پیشکسوتان هم رقابت کردند که در نهایت در این رده نیز سیستان و بلوچستان اول شد و کرمان و فارس در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

 

نظر شما