عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۶:۲۶
کد خبر: ۸۲۶۸۵۴
عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سه تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار محمد قنبری در تشریح خبر فوق به اصحاب رسانه افزود: هفدهم اسفندماه سال جاری یک فقره قتل در رودخانه ایرندگان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو 405 slx  سفید رنگ با چهار سرنشین که اعضای یک خانواده اند از مسیر جاده منحرف شده و راننده خودرو که مردی جوان بود به علت اصابت گلوله به قلبش در دم جان باخته است.

  به گفته فرمانده انتظامی استان، در بررسی اظهارات اعضای خانواده متوفی مشخص شد برای تفریح به این منطقه آمده بودند و در مسیر بازگشت در داخل رودخانه سرنشینان جوان سه دستگاه پژو 405 با راه بندان در مسیر عبورشان برای آنها مزاحمت و پس از سبقت از این خودروها؛ یکی از آنان به سمت خودرو آنها شلیک کرده و از محل متواری شده اند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات میدانی 3 تن از عاملان این جنایت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های مجزا دستگیر کردند.

قنبری خاطرنشان کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده همدستان خود را معرفی که با اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

 

 

 

نظر شما