مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

جامعه بزرگ ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان به کمک سیل زدگان شتافتند

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۸:۲۰
کد خبر: ۸۲۸۱۲۲
جامعه بزرگ ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان به کمک سیل زدگان شتافتند
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : وقوع حادثه تلخ و تأسف آور سیلاب در شیراز که منجر به جان باختن، مصدومیت و داغدار شدن خانواده ها در ایام عید نوروز شد، موجب تأثر شدید جامعه بزرگ ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : بارندگی و بارش‌های شدید روزهای پایانی سال گذشته در شمال و بیشتر مناطق ایران منجر به وقوع سیل و خرابی‌های ناشی از آن شد و هموطنان را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

وی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه سیل استان فارس را تسلیت گفت و بیان داشت :  اینجانب، ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده، از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و شفای عاجل برای مصدومین را خواستارم.

کرد افزود : همچنین اقدامات لازم این اداره کل بهمراه تمام ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان و سازمانهای مردم نهاد برای مقابله با هر گونه سیل احتمالی و در اختیار قرار دادن تمام اماکن ورزشی در راستای حمایت و همراهی ستاد مدیریت بحران استان، پیش بینی و صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان گفت : سمن های حوزه جوانان استان به صورت خودجوش پایگاه هایی جهت جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برپا کردند و به اندازه توان اقلامی و کالاهایی نیز برای سیل زدگان ارسال کردند.

کرد در پایان ضمن تقدیر از همیاری ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد استان در یاری رساندن به آسیب دیدگان این حادثه افزود: امیدوارم در روزهای آینده شاهد افزایش فعالیت های داوطلبانه باشیم تا بهبود وضعیت آسیب دیدگان تسریع یابد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز