استاندار سیستان و بلوچستان :

رونق تولید تنها با مشارکت همه‌جانبه همه اقشار و نهادها محقق می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۱:۲۶
کد خبر: ۸۳۰۸۷۳
رونق تولید تنها با مشارکت همه‌جانبه همه اقشار و نهادها محقق می‌شود
گفت: رونق تولید با مشارکت همه مردم، نهاد‌ها، گروه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در امور محقق خواهد شد و تحقق این مهم عزتمندی را برای کشور ما به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمدعلی موهبتی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب یعنی تاکید بر رونق تولید، با مشارکت همه مردم، نهاد‌ها، گروه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در امور محقق خواهد شد و تحقق این مهم مطمئنا عزتمندی را برای کشور ما به ارمغان می‌آورد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور کار سنگین و سختی در سال جاری بر عهده داریم داریم؛ اما مردم و مسئولین ما برای روزهای سخت ساخته شده‌اند و با همراهی و همگرایی، اقداماتی انجام خواهد شد که رضایتمندی مردم که همانا رضایت خداوند نیز در آن است، فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و مجموعه مسئولان کشوری به استان سیستان و بلوچستان فرصتی برای ارائه خدمت بی‌منت ما مسئولان به مردم این دیار است.

موهبتی تصریح کرد: مسئولان استانی با همه کمبودها در زمینه نیروی انسانی، تجهیزات و سایر چالش‌های پیش‌ رو، بهترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رئیس جمهور در روزهای اخیر طی تماس تلفنی نیم ساعته از مجموعه اقدامات و خدمات سفرهای نوروزی و مهمان‌نوازی مردم سیستان و بلوچستان در ایام نوروز تقدیر و تشکر کردند.

 

نظر شما