یک روز حقوق کارکنان ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل زده اختصاص یافت

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۱:۴۶
کد خبر: ۸۳۱۴۳۴
یک روز حقوق کارکنان ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل زده اختصاص یافت
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: برای حمایت و همدردی با خانواده های این عزیزان و همچنین مصیبت دیدگان، کارکنان حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان یک روز حقوق خود را به هموطنان سیل زده اختصاص خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدارنوروزی با کارکنان ضمن تبریک سال جدید برای همه کارکنان حوزه ورزش و جوانان آرزوی توفیق روز افزون در سال پیش رو و صحت و سلامتی برای خانواده های این عزیزان از خداوند منان خواستار شد.

همچنین ادهم کرد در ادامه ضمن عرض تسلیت به خاطر جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیزمان در سیلاب ویرانگر در استان‌های کشور، اظهار داشت: برای حمایت و همدردی با خانواده های این عزیزان و همچنین مصیبت دیدگان، کارکنان حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان یک روز حقوق خود را به هموطنان سیل زده اختصاص خواهند داد.
وی در ادامه افزود: با بررسی گزارش ها و آمارهای ارائه شده، رشد بسیار مطلوبی در نیمه دوم سال 97 در افزایش ورزشکاران سازمان یافته، ثبت سمن های جدید، افتتاح بی سابقه چمن های مصنوعی مینی فوتبال، خانه های ورزش روستایی و جوانان، برگزاری مسابقات و کسب مدال های مختلف و توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی، شاهد بودیم که از زحمات و تلاش های خالصانه شما عزیزان تشکر و قدردانی میکنم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن دعوت همه ی کارکنان به دوستی و برادری تاکید کرد: در سال جدید در سایه همدلی، تلاش و مدیریت جهادی به دور از حواشی به دنبال خدمت صادقانه به مردم شریف استان باشیم.
ادهم کرد با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال (رونق تولید) از سوی ایشان، گفت: باید سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در اولویت برنامه‌های ما قرار گیرد تا در رونق تولید برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان و ارتقای سطح زندگی کارکنان از لحاظ اقتصادی و رفاهی مثمر ثمر باشد.

وی در پایان از همه ی کارکنان حوزه ورزش و جوانان از سیستان (شمال استان) تا سواحل مکران (جنوب استان) خواست، تا در سال جدید با تلاش مضاعف و ساختار منسجم سازمانی و حمایت هیات های ورزشی، ورزشکاران، پیشکسوتان و جوانان برای پیشبرد اهداف و دست یافتن به آنچه که استحقاق این نخبه ها و استعدادهای جنوب شرق کشور است، دست در دست هم سکوهای طلایی را فتح کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز