شهادت مامور نیروی انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۸:۰۴
کد خبر: ۸۳۱۶۹۵
شهادت مامور نیروی انتظامی در جنوب سیستان و بلوچستان
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استواردوم «مرتضی خانی بندانی» بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در شهرستان قصرقند به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدهادی مرعشی اظهار داشت: استوار دوم «مرتضی خانی بندانی» شامگاه ۱۸ فروروین ماه ۹۸ در حین انجام مأموریت بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیگیری پلیس برای بررسی موضوع ادامه دارد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نیکشهر جزییات به شهادت رسیدن استواردوم مرتضی خانی بندانی در شهرستان نیکشهر را تشریح کرد.

محسن گل محمدی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نیکشهر گفت: استواردوم مرتضی خانی بندانی مامور پلیس اطلاعت وامنیت شهرستان قصرقند ظهر امروز در حوالی سه راهی روستای کشیک شهرستان نیکشهر و در حین عزیمت از مسیر قصرقند به نیکشهر مورد حمله تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت و به شهادت رسید .

وی افزود: یک خودروی حامل افراد ناشناس با رگبار بستن خودروی شهید استوار مرتضی خانی بندانی باعث واژگونی خودروی شده و منجر به شهادت رسیدن وی و کشته شدن راننده غیرنظامی خودرو شده است.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از حادثه و پس از ارائه دستورات قضایی سریعا ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان به محل قتل اعزام و تلاش برای شناسایی و جلب و دستگیری عوامل حادثه ادامه دارد.

گل محمدی در پایان با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضا با برهم زنندگان امنیت شهروندان، تصریح کرد: هیچ مجرمی نمی تواند از دست قانون فرار کند و حافضان امنیت در کنار دستگاه قضا با جدیت با هر گونه اقدام مجرمانه برخورد خواهند کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز