یک تبعه مصدوم خارجی کشتی نفتکش در بندرچابهار مداوا شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۷:۲۵:۵۳
کد خبر: ۸۳۱۷۳۰
یک تبعه مصدوم خارجی کشتی نفتکش در بندرچابهار مداوا شد
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان گفت: یک تبعه مصدوم خارجی کشتی نفتکش در بندرچابهار با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی به ساحل منتقل و مداوا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحسن ابراهیمی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: ارائه خدمات پزشکی به پرسنل مصدوم یک کشتی نفتکش در آب‌های ساحلی بندر چابهار در اسرع وقت انجام شد.

وی در تشریح جزییات این واقعه بیان کرد: در پی دریافت اطلاعات از سوی شرکت ملی نفتکش مبنی بر مصدومیت یکی از پرسنل کشتی سوپر تانکر HERBY و درخواست شناور جهت جابجائی مصدوم، با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار، فرد مصدوم در لنگرگاه بندر چابهار از کشتی تحویل گرفته و توسط خودرو امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: با دریافت زمان تقریبی ورود کشتی نفتکش به لنگرگاه بندر چابهار، مرکز ((MRCC ضمن هماهنگی با مرکز پزشکی، با اعزام یک فروند شناور خدماتی مناسب، بهمراه پزشکیار جهت اقدامات اولیه پزشکی اقدام و بلافاصله مصدوم را که از ناحیه دست دچار جراحت و شکستگی شده بود، به شناور و سپس به اسکله شهید کلانتری منتقل کرد.

وی گفت: مصدوم با خودرو امدادی جهت اقدامات درمانی، به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار منتقل شد.

شهروندان می‌توانند با تماس به شماره‌های مستقیم ۱۵۵۰ شماره تماس اعلام حوادث دریایی، کانال ۱۶ و ۱۳ دستگاه VHF جهت اعلام حوادث دریایی، کانال ۸۲۲ و ۱۲۱۳ دستگاه HF جهت اعلام حوادث دریایی، ۰۵۴۶۵۳۲۱۴۱۵ شماره تماس اطلاعات هواشناسی دریایی و ۰۵۴۳۵۳۲۱۲۱۵ شماره فاکس مرکز جستجو و نجات دریایی هرگونه حادثه دریایی را اطلاع دهند و خدمات دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز