ارسال کمک‌های اهدایی مردم سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل‌زده استان گلستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۵:۱۷
کد خبر: ۸۳۲۰۷۴
ارسال کمک‌های اهدایی مردم سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل‌زده استان گلستان
مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۳۰۰ میلیون تومان است و انتظار می رود با همت مردم عزیز این استان این جمع آوری در روزهای آینده بیش از این رقم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید مهدی عبادی اظهار کرد: از نخستین روزهای وقوع حادثه سیل در استان‌های شمالی کشور، امدادگران این نهاد تلاش کردند تا با کمک مردم خیر این استان که همیشه لطف آنها شامل حال هر کسی از جمله نیازمندان و مددجویان تحت حمایت که نیاز به کمک داشتند، بوده به یاری هموطنان سیل زده بشتابند.

وی افزود: کمک‌های اهدایی مردم سیستان و بلوچستان شامل پتو، لباس، کفش، آب معدنی، مواد شوینده و کنسروجات و سایر مواد خوراکی مورد نیاز هموطنان در مناطق سیل زده است.

عبادی ادامه داد: مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۳۰۰ میلیون تومان است و انتظار می رود با همت مردم عزیز این استان این جمع‌آوری در روزهای آینده بیش از این رقم باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: محموله اول به استان گلستان ارسال می شود البته آنچه قابل توجه و تامل است این نهاد کاملا با استان گلستان هماهنگ و نحوه توزیع کمک‌ها برنامه ریزی شده است به طوری که این کالاها در کمترین زمان ممکن بدون معطلی به دست نیازمندان خواهد رسید و محموله بعدی با توجه به همت مردم این استان به سایر استان‌ها ارسال خواهد شد.

عبادی اعلام کرد: مردم نیکوکار استان سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روز اقلام مورد نظر برای مناطق سیل‌زده را به کمیته امداد امام (ره) ارسال کنند و در صورتی که علاقمند بودن به صورت نقدی از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد امام (ره) این استان و یا با شماره‌گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷* برای کمک به سیل‌زدگان مشارکت کنند.

وی افزود: کمیته امداد امام (ره) و جمعیت هلال احمر دو مرجع که قانونا مجوز دریافت کمک های مردمی را برای اهدای آن به سیل‌زدگان دارند بنابراین توصیه می شود مردم نیک‌اندیش برای اطمینان رسیدن کالا و کمک‌های نقد به این مناطق ترجیح دهند با این دو مرکز همکاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز