ورود سه هزار زائر پاکستانی به سیستان‌وبلوچستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۴:۱۰
کد خبر: ۸۳۲۱۰۳
ورود سه هزار زائر پاکستانی به سیستان‌وبلوچستان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ماه شعبان، سه هزار و ۲۵۰ زائر پاکستانی به‌منظور سفر به عتبات عالیات، از مرز میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ماه شعبان، سه هزار و ۲۵۰ زائر پاکستانی به‌منظور سفر به عتبات عالیات، از مرز میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان شدند.

وی با بیان اینکه این زوار با ۶۵ دستگاه اتوبوس وارد خاک کشورمان شدند، افزود: زائران پاکستانی شب گذشته در محل زائرسرای امام خامنه‌ای و مسجد پایانه مرزی اسکان یافته و از تمامی خدمات بهداشتی و اسکان بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: این زوار صبح امروز استان را به مقصد شهر‌های زیارتی کشورمان ترک کردند.

وی همچنین با اشاره به ورود زوار در ایام نوروز، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی در مجموع هشت هزار و ۵۱۱ زائر پاکستانی از مرز میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان شدند که در بدو ورود، پذیرایی و اسکان یافته و از خدمات طرح آرامش بهاری بهره‌مند شدند.

مؤمنی‌مقدم گفت: استان سیستان و بلوچستان مبدأ ورود زوار پاکستانی و افغان به کشور است و هر ساله میزبان خیل مشتاقان زیارت ائمه اطهار (ع) هستیم؛ زوار پس از پذیرایی، اسکان موقت و بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و فرهنگی، به مسیر سفر زیارتی خود ادامه می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز