کشف ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم تخم مرغ احتکار شده در زاهدان

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۸۳۶۱۴۸
کشف ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم تخم مرغ احتکار شده در زاهدان
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 300 کیلوگرم تخم مرغ احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی محمدی اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده توسط فردی سودجو در یک انبار در منطقه "زیبا شهر "زاهدان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگانی از اداره تعزیزات حکومتی و صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبار 2 تن و 300 کیلوگرم تخم مرغ احتکار شده کشف کردند.

محمدی با بیان اینکه ارزش مواد غذایی احتکار شده 244 میلیون و 260 هزار ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار مذکور پلمپ و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

وی با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار کالا موارد را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما