در هنگام تقسیم اعتبار ابتدا سهم سیستان و بلوچستان جذب می شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۱:۵۳
کد خبر: ۸۳۸۲۴۰
در هنگام تقسیم اعتبار ابتدا سهم سیستان و بلوچستان جذب می شود
مدیر کل طرح های ملی و فراگیر جوانان کشور گفت: در هنگام تقسیم اعتبار در ابتدا سهم سیستان و بلوچستان جذب می شود و بعد در مورد استانهای دیگر تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، امیر حسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان کشور در آیین جشنواره گلریزان، نشاط و همدلی با محوریت تجلیل از جوانان برتر استان بیان داشت: صبر و نجابت مردم سیستان و بلوچستان در حوادث و وقایع طبیعی و غیر طبیعی گاهی سبب می شود که یک مقداری رسانه ها از اتفاقاتی که در استان صورت می گیرد غافل شوند.

وی با بیان اینکه مشکلات زیر ساختی در استان وجود دارد، افزود: صبر و نجابت مردم و جوانان بزرگترین سرمایه ها در سیستان و بلوچستان است که باید قدر آنان را بیشتر بدانیم و در توسعه این استان گام های بلندی بر داریم.

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان کشور تاکید کرد: علی رغم مشکلاتی که سیل برای ما به دنبال داشت اما یک اتفاق میمون را شاهد بودیم و آن حضور جوانان در عرصه های نجات و رهایی مردم از سیل بودیم.

آل اسحاق گفت: همچون دوران دفاع مقدس، جوانان بار دیگر در قالب سمن ها و گروه های جهادی و انفرادی پابه پای آسیب دیدگان ایستادند و کمک کردند و هنوز مشغول هستند و این افتخار بزرگی است.

وی با بیان اینکه جوانان راه حل همه مسائل کشور هستند، افزود: ساخت 16 خانه جوان در سیستان و بلوچستان یک اقدام بی سابقه در عرصه ورزش و جوانان در کشور است.

مدیرکلطرح های ملی و فراگیر جوانان کشور گفت: در هنگام تقسیم اعتبار در ابتدا سهم سیستان و بلوچستان جذب می شود و بعد در مورد استانهای دیگر تصمیم گیری شود.

آل اسحاق گفت: امیدوارم در اولین فرصت که قصد سفر به استان را داشته باشیم نتایج این تصمیم و قول دیده باشیم و بنده شرمنده شما نشوم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز