اعضای باند سرقت‌های مسلحانه در سراوان متلاشی شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۴۰۰۲۷
اعضای باند سرقت‌های مسلحانه در سراوان متلاشی شد
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی باند سرقت های مسلحانه در سراوان متلاشی و 23 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت های مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات پلیس 2 نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر  و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه 10 تیر جنگی و سه دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهمان طی چندین مرحله در بازجوئی های علمی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 23 فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان سراوان با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی سه عضو دیگر این باند سرقت های مسلحانه را طی عملیات های مجزا دستگیر کردند.

سردار طاهری گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز